Hibaüzenetek kezelése

Teendők hibaüzenetek esetén

A számlázó programban megjelenhetnek olyan hibaüzenetek, melyek gyors megoldásához szükséges, hogy azt a fejlesztőink is megvizsgálhassák.

Az ilyen üzeneteket egy e-mailbe beillesztve és a hiba keletkezésének körülményeit pár mondattal leírva küldjék meg az ügyfélszolgálatunk e-mail címére.

Teendők:
  1. A hibaüzenet alján lévő ‘Vágólap’ gombra kell kattintani, ekkor a hibaüzenet teljes tartalma kimásolódik a vágólapra.
  2. Nyisson egy e-mailt, majd kattintson az e-mail szöveg törzsében a jobb egér gombra megjelenő popup menü beilleszt funkciójára.
  3. A vágólapra helyezett hibaüzenet ekkor automatikusan beillesztésre kerül.

  4. Hiba jelenség közvetlen előzményének leírása
  5. Fontos!
    Az üzenetben kérjük, hogy a hiba keletkezésének körülményeit írja le pár sorban.

    • Milyen lépéseket hajtott végre mielőtt a hiba megjelent?
    • A hibával most találkozott először, vagy már esetleg többször észlelte?
    • Milyen verziójú számlázó programot használ?

  6. Az e-mailt az info@infocentrum.hu e-mail címre kell címezni és megküldeni.