Infocentrum Szoftver Stúdió

Ha nincs ideje bonyolult programokra...

Hisszük, hogy a számítástechnika segíti a vállalkozásokat és nem plusz terhet ró rájuk. Hisszük, hogy egy informatikai feladatot meg lehet oldani átláthatóan, egyszerűen kezelhetően.

Partnereink azokból a vállalkozásokból kerülnek ki elsősorban, akiknek nincs idejük vagy pénzük megfizetni informatikai szakembereket egy szoftver vagy internetes alkalmazás üzemeltetésére. De miért is kellene? Egy szoftvernek nem feltétlenül kell bonyolultnak átláthatatlannak lenni. Ha jól át van gondolva, akkor egy képzetlen felhasználónak is tudnia kell használni.

Számolja ki mennyibe kerül egy alkalmazottjának egy órai költsége!

Egy bonyolult átláthatatlan program betanulása akár több napot is igénybe vehet, nem beszélve a napi használatkor előforduló bosszúságokról. Ha nem szeretne folyamatosan ilyen költségeket, akkor válasszon egyszerűen kezelhető, átlátható alkalmazásokat!

Filozófiánk 18 éve változatlan: A program alkalmazkodjon az ügyfél igényeihez és ne fordítva.

A programjainkkal kapcsolatban részletes súgót és a gyakran ismételt kérdésekkel (GYIK) kapcsolatban válaszokat talál a honlapon.

Kérjük mielőtt telefonon keresne minket, nézze át a fenti információs oldalakat. Információt és tanácsot e-mailben is kérhet a éjjel, nappal a következő email címre írt levélben: info@infocentrum.hu


InfoCentrum Szoftver Stúdió
Cím 7400 Kaposvár, Vár u. 12-14.
Cégjegyzékszám 14-06-305062 (1996. szeptember 2.)
Adószám 29065022-2-14
Statisztikai számjel 29065022-5829-212-14
Bankszámlaszám OTP 11743002-29910427
Web www.infocentrum.hu
E-mail info@infocentrum.hu
Telefon (3630) 916-8888
Tel./Fax (3682) 312-391
Ügyfélszolgálat munkanapokon 8:00-16:00


Kérjen ingyenes tanácsot!

Szoftver rendelés / vásárlás

Mielőtt egy szoftvert megvásárol, próbálja ki, hogy valóban megfelel az Ön igényeinek! Így programjaink vásárlása előtt lehetősége van azokat 30 napon keresztül tesztelni. Amennyiben elégedett programunkkal - bízunk benne, hogy így lesz - akkor nagyon egyszerűen meg is vásárolhatja:

  1. Megrendelőlap pontos kitöltése és elküldése. Erről egy automatikus visszaigazolást fog kapni a megadott e-mail címre.
  2. Kollégáink készítenek egy ideiglenes kulcsot amit rövid időn belül elküldenek az e-mail címére. Ezzel a kulccsal a program 30 napig teljes értékűen használható.
  3. Díjmentesen postázzuk Önökhöz a programot CD-n is (mégegyszer nem kell telepíteni) és egy átutalásos számlát.
  4. Amint átutalta az összeget, elküldjük a program használatához szükséges kulcsot.

Amennyiben csekken szeretne fizetni, ezt a megjegyzésben jelezze! A csillaggal jelzett mezők kitöltése szükséges a rendelés feldolgozásához, mert a számla ezen adatok alapján készül!

Támogatás, program frissítés

A megvásárolt programjainkhoz 3 éves támogatás, szoftver követés jár. Ez alatt az idő alatt díjmentesen frissíthető a program a legújabb verziókra és díjmentesen vehető igénybe a telefonos és e-mail alapú személyes támogatásunk is.
A támogatási idő lejárta után a programot meg kell újítani, amihez kedvezményes áron 1 vagy 3 éves frissítő kulcsokat lehet vásárolni.

Alap hibaelhárítás (díjmentes a támogatási idő alatt): A bejelentett hibák elhárítását 1 munkanapon belül megkezdjük és 1-3 munkanapon belül elhárítjuk a hibát.

Extra-gyors hibaelhárítást vállalunk 3.000 Ft+áfa díj ellenében. Ez esetben a hiba elhárítását soron kívül a bejelentés után azonnal megkezdjük és 1-3 órán belül azt megoldjuk, amennyiben megkapunk minden szükséges információt, adatot (adatbázist).

Regisztrációs kulcs, Megfelelőségi Nyilatkozat pótlása: Kérésére az Ön regisztrációs kulcsát e-mailben, az Ön számára kiállított Megfelelőségi Nyilatkozatot postai levélben vagy faxon ismételten elküldjük, 1.000 Ft+áfa adminisztrációs díj ellenében.


Szerver hosting szolgáltatónk: EZIT Kft.

További szolgáltatásaink, kiemelt partnereink