+36 30 916 8888 info@infocentrum.hu

NAV Online számla

NAV lejelentés esetén szükséges plusz vevői adatok

Amennyiben egy számla áfatartalma meghaladja a 100 ezer forintot és a vevő belföldi adóalany, azaz rendelkezik magyar adószámmal, akkor ezt a számlát a program automatikusan lejelenti a NAV online számla rendszerébe. Van 3 olyan adat, aminek a megadása más esetben nem kötelező, ilyenkor azonban igen:

  • Adóalanyiság (Belföldi)
  • Adószám
  • Országkód (HU)

A számlát a program csak akkor tudja elküldeni, ha ezeket a mezőket kitöltjük!

Vevő országkód megadása az Infocentrum számlázó programban
Országkód megadása

Adószám megadása az Infocentrum számlázó programban
Adószám, belföldi adóalanyiság

NAV online rendszerbe jelentett számlák listája

NAV bejelentett számlák listája az Infocentrum számlázó programban

NAV online számla beállítása

A jelentés elküldéséhez, szükséges még, hogy a számlázó programban is megadja a NAV oldalán létrehozott technikai felhasználóhoz tartozó adatokat, hiszen a számla így fog ehhez a felhasználóhoz kapcsolódni. Ezt csak egyszer kell megadnia, a [Beállítások]-nál.

Technikai felhasználó megadása az Infocentrum számlázó programban