Felhasználókezelés

A számlázó program lehetőséget ad egyszerű felhasználó kezelés megvalósítására. A funkció aktiválása előtt létre kell hozni egy rendszergazdát aki ezután mindenhez hozzáfér, és létre tudja hozni a többi felhasználót, be tudja állítani azok jogosultságait. A jogosultságokat egy egyszerű felületen lehet gyorsan beállítani. Lehetőség van, már létező felhasználó teljes jogosultsági készletét egy kattintással átvenni az épp szerkesztés alatt lévő felhasználóhoz.

A felhasználó azonosítás bekapcsolása és a jogosultságok beállítása után a következő indításkor már megjelenik a beléptető ablak ahol a megfelelő felhasználónév és jelszó beírása után indul a program. Az utolsó belépett felhasználónevet megjegyzi a program, és azt kínálja fel automatikusan.

A belépett felhasználó csak a neki engedélyezett funkciókat tudja elérni.

Jelszó módosítás

A jelszó módosítására a beléptetési ablakon van lehetőség. Mielőtt ezt a funkciót választanánk, ki kell tölteni a felhasználónév és jelszó mezőket. Minden felhasználó csak a saját jelszavát változtathatja meg. Változtatás után az új jelszóval kell belépni. A rendszergazda a felhasználók beállításánál bármelyik felhasználó jelszavát megváltoztathatja.

Elfelejtett jelszó

Amennyiben felhasználó felejtette el a jelszavát abban az esetben új jelszót a rendszergazdától kérhet aki a felhasználók beállításánál megadhatja az új jelszót az adott felhasználónak.

Rendszergazda jelszó elfelejtésénél kicsit bonyolultabb a procedúra:

  1. A rendszergazda (program licenc tulajdonos) megkeresi ügyfélszolgálatunkat.
  2. Adategyeztetés után ügyfélszolgálatunk a legutolsó megvásárolt érvényes kulcs alapján ad egy 8 karakteres ellenőrző kódot.
  3. Ezt a kódot, a beléptetési ablakból elérhető „Elfelejtett jelszó” ablakon a megfelelő mezőbe be kell írni, az új jelszóval együtt.
  4. Amennyiben az ellenőrző kód megfelelő akkor az OK gomb lenyomása után már meg is változott a rendszergazda jelszó az előbb megadottra.